دامپزشک پرندگان شیراز

پت شاپ پرندگان شیراز : ملزومات + غذا

تغذیه یکی از مهم ترین عواملی اســت که بر ســلامت ، کیفیت و کمیت زندگی در همه حیوانات تاثیر گذار است. از این رو شناخت نیازهای تغذیه ای و تامین آنها به درستی می تواند تاثیر به سزایی در پیشگیری از بیماری ها و افزایش طول عمر داشته باشد. این نیازها در حیوانات مختلف بر اساس فیزیولوژی خاص آنها متفاوت میباشد.
بطور مثال نیازهای تغذیه ای سگ ها و گربه ها بر پایه رژیم گوشت خواری استوار است که موجب قرار گرفتن پروتئین در قاعده هرم غذایی آنها می شود. پروتئین موجود در رژیم غذایی حیوانات باید از منابع با کیفیت و مناسب حیوانی و گاهی منابع گیاهی با ارزش تامین شود تا بتواند پاسخ گوی نیاز آنها به اسیدهای آمینه ضروری و پروتئین باشد. همچنین کسب اطلاعات درست در مورد سایر ملزومات پرورشی حیوانات موضوعی انکار نشدنی در بهبود کیفیت و کمیت زندگی و جلوگیری از صرف هزینه های اضافی است.
توجه !! برای حفظ سلامت حیوانات خود و جلوگیری از صرف هزینه های اضافی و اشتباه صرفا بر اساس تجربه های پراکنده برخی افراد غیر حرفه ای عمل نکنید و قبل از انجام هر گونه اقدامی با یک مجموعه حرفه ای مشاوره کنید.
    • مجموعه های پت شاپ شیراز زیر نظر دکتر مردانی اقدام به تأمین نیازهای مصرف کنندگان از طریق عرضه انواع محصولات ایرانی و خارجی، ملزومات تمامی حیوانات خانگی (سگ ، گربه ، طوطی ، کاسکو ، مرغ مینا ، خرگوش ، همستر  و …)  مینماید .
    • همچنین با اطلاع رسانی ، مشاوره و انتقال اطلاعات و تجربیات تخصصی باعث انتخاب بهتر خریدار در کوتاه ترین زمان ممکن نموده تا با قیمت های مناسب به بهترین کیفیت محصولات دست پیدا کرد.
  • مجموعه پت شاپ شیراز دکتر مردانی عرضه کننده انواع ملزومات حیوانات خانگی ، غذای خشک ، غذای تر و کنسروی ، تشویقی ، اسباب بازی ها و غذای پرندگان ، غذای جوندگان و …می باشد که پشتیبان طیف گسترده ای از مصرف کنندگان  می باشد.
جهت استفاده از خدمات مشاوره ای قبل از خرید از پت شاپ دکتر مردانی 
و آشنایی با نیاز های حیوان خود می توانید با شماره زیر 
تماس بگیرید

بخوانید
مشاوره دامپزشکی پرندگان شیراز : 9صبح الی 21

2/5 - (1 امتیاز)

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا